Monday, October 24, 2016

Forex As A Profession

Forex Strategie Bouwer Professionele Vinnig en maklik strategie skepping meerdere toetse ten volle funksionele Expert Adviseurs Ons gebruikers het ek net begin met 'n gratis toets gister 24 uur terug en ek het reeds 'n EA gelaai in MT4 en 'n wen-handel is ook gegenereer. Amazing sagteware en werklik fantastiese ondersteuning met mnr Popov so gewillig om te help. Ek het ook geneem 'n gratis toets met 'n ander sagteware en selfs ná 'n week nie in staat om iets te verstaan ​​Die hele ervaring is fantasties ek gewoonlik program en toets 'n kenner vir sowat twee maande op MT4. Ek doen dit vir 2 dae met die Strategie Bouwer. Dit spaar my 'n groot bedrag van die tyd. Selfs die hoë prys sagteware sal die moeilikheid wat ooreenstem met hierdie een het. RFD Pro kan reeds bied die meeste kenmerke van enige van die soortgelyke sagteware, maak nie saak die prys David MacKay (BlaiserBoy) Ek onthou die begin en vroeë dae van RFD en FST ontwikkeling. Dit is inderdaad 'n geweldige ontplooiing. Laaste RFD Pro is ver buite my verwagtinge. 'N paar jaar gelede kon nie ek nie eens indink dat ek so 'n groot sagteware op my rekenaar kan hardloop. Ek wil net vir jou geluk te wens met jou briljante funksie genoem Strategie Generator. Dit is wat skei jou sagteware van al jou mededingers backtest met MT4 is sloooooooooooooooow. Ek is baie meer soos weerlig spoed van RFD ek Hungarian, ek werk in Korea en jou sagteware op te slaan vir my 'n baie werk in die rug toetsing en handel. Baie verduidelijk werk, foutloos programmering, ek waardeer dit, hou. Mnr Botond Molnar Wat ek regtig graag in Forex Strategie Bouwer is die vermoë om resultate dadelik sien sonder die behoefte om te klik op die knoppie Begin in Meta Trader oor en oor weer. Maar dit is so vinnig dat ek altyd wonder of die gevolg is eg is of nie. Forex Strategie Bouwer bied ook 'n strategie kragopwekker wat dit moontlik maak selfs 'n totale newbie om 'n strategie met die klik van 'n knoppie te skep. Na afloop van die strategie is gegenereer, kan jy die gedetailleerde verduideliking in die oorsig lees. Forex Strategie Bouwer Professionele gebruik in-diepte tegniese ontleding en professionele gereedskap om forex strategieë te ontleed, dit bied jou met 'n strategie Redakteur, Generator en Optimizer om jou mark aksieplan te vervolmaak. Alexandra Savin by SoftPedia Ek is verbaas, eintlik, verneder deur te sien hoe goed is hierdie sagteware Hierdie artikel gaan om jou te voorsien met 'n gedetailleerde insig in hoe 'n ervare forex handelaar dink en handel dryf die mark op 'n dag tot dag basis. Ek het oor die markte vir 'n lang tyd wat ek het dit werklik al gesien wanneer dit kom by handel, uit langs professionele handelaars wat groot bedrae geld te bestuur, te hardloop lewendige opvoedkundige seminare. Wat jy oor om te lees is 'n reguit uit die perd se bek samevatting van wat professionele forex is alles oor. So, gryp jou gunsteling drank en geniet hierdie artikel oor hoe professionele handelaars eintlik handel die Forex mark. Die meeste professionele Forex-handelaars nie hul tyd mors probeer om kort tyd kaarte handel. In plaas daarvan, het hulle spandeer hul kosbare tyd te neem in die groter prentjie van die mark, deur versigtige en vaardige ontleding van die hoër tydraamwerke. Hoër tyd raam kaarte bevat 'n meer akkurate en sinvolle siening van wat plaasvind in 'n mark. Suksesvolle forex is nie oor die besteding van groot hoeveelhede van die tyd staar na die kaarte totdat jou oog balle brand. Om suksesvol te wees in die markte wat jy het om 'n betekenisvolle perspektief wat jou toelaat om die totale vooroordeel sien in 'n mark te ontwikkel, en hoër tydraamwerke net doen 'n beter werk op hierdie as laer tydsraamwerke. Dus, die meeste professionele handelaars spandeer hulle tyd te ontleed tydraamwerke van die vier-uur grafiek en hoër, kan die een-uur-tyd raam nuttig vir verfyn inskrywings wees, maar niks minder as dit en jy eenvoudig rol die dobbelsteen. So, stap een handel soos 'n professionele is om ten volle te aanvaar dat 'n hoër tydraamwerke vertoon 'n baie meer akkurate en bruikbare siening van die mark as hul lawaaierige laer-time raam toonbank dele. Die bottom line is dat jou forex vaardighede ten volle te ontwikkel wat jy nodig het om te leer om die hoër tydraamwerke handel voordat jy enigiets anders doen. As gevolg van die handel hoër tydraamwerk kaarte, baie pro handelaars is baie meer akkuraat en doeltreffend as hul amateur teen-dele. Een van die primêre geestelike pad-blokke wat verhoed dat so baie handelaars van die maak van die strook geld wat hulle wil, is verkeerdelik glo dat die interaksie met die mark meer, en handel meer, sal daartoe lei dat hulle meer geld. Die waarheid van die saak is dat handel het meer dikwels geen positiewe uitwerking op jou handel resultate. Trouens, die statistieke toon dat handelaars wat relatief handel selde konsekwent meer geld te maak op die gemiddelde as dag handelaars en handelaars wat baie gereeld verhandel. So, die meeste professionele handelaars handel hoër tydraamwerke, en as gevolg hiervan het hulle handel minder gereeld as wat die meeste mense dink. 'N Algemene metafoor gebruik in die handel wêreld is dat pro handelaars is soos leeus wat lê en loer vir die maklike prooi. Die maklike prooi in die wêreld van forex kom slegs aan diegene handelaars wat presies weet wat hulle is op soek na, en wat ook kan geduldig wag totdat dit wat hulle is op soek na hom voordoen om hulle. Een van die primêre verskille tussen amateur - en professionele Forex-handelaars is dat amateurs is geneig om te vroeg te spring in die spel, voordat hulle regtig weet wat hulle is op soek na of voor hulle werklik geleer om een ​​forex strategie te bemeester op 'n slag. Terwyl 'n professionele handelaar nooit voel soos hy of sy aan die raai het, kom hulle na die mark elke dag met 'n definieerbare forex plan, of dit nou in hul kop of geskryf op papier. Presisie handel is wat elke handelaar moet streef na, en dit is hoe die voor-handel en wag vir die perfekte handelstoestande om 'n handelsmerk opstel dat hulle sit en wag geduldig vir kuit. Die meeste pro handelaars is op soek na gevestigde tendense en / of beduidende vlakke in die mark, en dan kyk hulle nou vir hul voorsprong te verskyn, hulle te voorsien met 'n bevestiging dat die tyd reg om 'n bietjie geld te waag in die mark is. Die belangrike punt van hierdie onderwerp van presisie handel te neem, is dat pro handelaars weet presies wat hul voorsprong in die mark is, en dan voer hulle dit met foutlose presisie en vertroue. Daar is geen lukraak tweede raai of oor-beurs in die wêreld van professionele forex. Benutting van die krag van die mark is daar geen twyfel dat die Forex mark maak 'n paar belangrike skuiwe byna elke week. Professionele handelaars weet hierdie feit en hulle gebruik dit tot hul voordeel deur beduidende stukke uit hierdie bewegings elke week. Hulle sondaars t probeer om die hele skuif, net 'n groot stuk dat enige verlies ambagte hulle mag gehad het sal dek en laat hulle saam met 'n lekker wins te kry. 'N professionele handelaar weet dat dit meer doeltreffende en effektiewe 'n aansienlike posisie op 'n perfekte storm handel setup te neem, en hou dit oop vir verskeie dae of meer weke, as wat dit is om 'n oorvloed van kleiner posisies te gaan deur dodging in en uit die bemark elke dag. Daar is ook pro handelaars wat kyk vir 'n multi-uur beweeg, wat dalk sondaars t op soek na 'n multi-dag of multi-week posisies, dit is fyn ook, en dit alles kom terug na wat jou forex plan is en of jy werklik weet wat jou voorsprong in die mark is. Watter strategieë doen pro handelaars gebruik Eerstens, sal die meeste ervare handelaars hul gunsteling markte het, vir my is dit is die EURUSD en die AUDUSD, en ook die Dow mini-termynkontrak af en toe. Die bottom line is dat pro handelaars weet wat Forex valuta pare hulle verkies om die handel, sowel as die beste tye om handel te dryf Forex. en hierdie faktore dra by tot hul algehele forex strategie Miskien vreemd om 'n paar, is dat die meeste pro handelaars nie swaar steun op ekonomiese nuus of ander beginsels om te betree en die uitgang van die mark. In plaas daarvan, het hulle staatmaak hoofsaaklik op prys aksie. omdat hulle lankal uitgepluis het dat die wêreld nuus gebeure geprys in die markte. Wat dit beteken is dat die finansiële markte te bedryf op toekomstige tyd en op die verwagtinge wat handelaars het oor wat die waarde van 'n bepaalde handel instrument sal wees as XYZ gebeur. Dit is tipies hoekom wanneer XYZ eintlik gebeur, prys is geneig om die teenoorgestelde van wat gesonde verstand sou raai, want daar is nou niks om te verwag van die gebeurtenis reageer. Professionele Forex-handelaars dus werk op 'n raamwerk van begrip prys dinamika en basiese mark meganika. Hulle faktor in hierdie handel elemente om elke moontlike opset, wat beteken dat dinge soos tendens analise en bewustheid van beduidende vlakke in die mark, gekombineer met 'n soort van voordeel natuurlik. Die rand wat ek gebruik is eenvoudig prys aksie handel strategieë. hierdie strategieë het my goed gedien oor my jare in die markte, en dit is wat my forex opleiding fokus op. Enige handel strategie of handel stelsel kan net verbeter word deur 'n intieme kennis van die prys aksie strategieë en basiese mark meganika, as jy meer wil weet oor hierdie handel metodes leer dan check out my Forex prys aksie handel kursus en lid van die gemeenskap se. Jy het my geleer alot deur jou video's wat ek kombineer pinbar setups met fundamentele verslae vrygestel rondom die Londense oop en ek gebruik 4 uur en daaglikse kaarte vir tendens identiteit analise en 'n 1 uur kaarte vir my ingange. Ek stel my ambagte met verkoop / koop / limiet bestellings en neem wins doelwitte en gaan saam met die momentum. Ek handel meestal GBP / USD en dit werk vir my. Normaalweg my ambagte laaste 3-uur en nie meer as die New York naby. Dit werk vir my geweldig. Dankie vir al jou hulp Nial. Patrick soos voorheen genoem. Ek het duisende word gementor deur ander betaal en het nooit die soort sukses of ondersteuning wat ek kry van Nials natuurlik het sy ondersteuning is ongelooflik. (Nie 'n baie minder stres te noem, want ek nou eers handel daaglikse kaarte). Dankie Nial. Die beste tegniek by verre ek dink Nial, 'n regs die Leeu wag is altyd vir die maklike bid. Gelukkig handel Thanks a lot .. Hierdie artikel is soos 'n wrap op jou handel metodes Nial. Stap terug hou dit eenvoudig. Dankie Percival Scott sê: Ek het vir 'n paar jaar onsuksesvol En uit die lees van jou artikels op forex is (hoofsaaklik) My oë het uiteindelik oop is om watter prys aksie is en werklik sy krag Professionele Forex handelaars wat ek nodig het net om die volgende vrae te vra . 1) Is jy 'n professionele forex handelaar (dws werk vir iemand wat jy hoef te uitslae behaal vir jou werk te behou) 2) Wat stelsels, strategieë, metodes gebruik jy 3) Hoe jou gemiddelde Forex handelaar suksesvolle 4 geword) Wat het jy geleer, wat dit moontlik maak om te slaag. Ok ek vyf is die handel vir ongeveer 2 jaar voltyds, het ek letterlik honderde stelsels verhandel van oor die hele plek. Forex Factory, TSD, Baby Pips, ens, ens, om maar 'n paar. Ek het nog 'n 50 robotte gebruik om te probeer en doen dit vir my, sommige is eintlik baie goed, maar die meeste van die tyd net gelyk te breek lang termyn. Ek het nog nooit teëgekom in daardie tyd enige inligting oor winsgewende handel, uit ware professionele mense in die bedryf, net baie mense wat beweer het die gevind en hulle het die stelsel. die stelsel wat 'n ongelooflike rykdom vir jou sal maak. O ek het vergeet dat rykdom sal bereik met min of geen poging van jou. So, wat werk dan is dit. Breakout Swing Trend Kopvel Grid ondersteuning Weerstand spilpunte stom geluk Toss van 'n muntstuk geldbestuur Ek ve probeer en hulle almal gesien, hulle backtested tot in die vroeë oggendure, soms ten koste van geen slaap nie. gaan kyk na kaarte. Ek vyf ontwerp EA s, geskryf EA s, betaal mense om dit te doen vir my op grond van my strategie. maar slegs matige sukses tot dusver. So kom op jou Professionele Forex Traders kan kry af na die Wat is realisties en werk met verloop van tyd. Kom ons sit ons koppe bymekaar en kry hierdie gesorteer. Ons wil die definitiewe antwoord. Belangrike toevoeging bygevoeg op 19/09/10 Lees asseblief die vrae hierbo (Nommers 1,2 3 4) gevra, as hulle don t is van toepassing op jou of jy voel dat hulle te doen, maar nie bereid is om 'n konstruktiewe Benewens hierdie draad maak dan moet asseblief nie iets post hier. Enige nie beleefd of irrelevant poste sal uitgewis en geblokkeer. Hierdie draad gaan oor die insameling van inligting van enigiemand professionele / suksesvolle wat bereid is om daar kennis, wysheid, ondervinding en tegnieke wat gebruik word om handel te deel. Niemand moet, maar as hulle dan almal hier sou belangstel. Hoewel baie van die wat op gepos hier, insluitend myself, het menings oor handel uitgespreek, hierdie draad is nie regtig daaroor, of is dit oor debat oor wat werk, of is dit die ondersoek met ander handelaars wat kan werk, of is dit die soek na die Heilige Graal, is daar honderde ander drade wat te doen het met al die kwessies op VF. Dit gaan oor die vraag of iemand wil mentor / ander soek om daar te neem handel tot 'n suksesvolle professionele vlak en maak 'n sukses daarvan te leer. Die enigste vraag wat werklik bly is nie daardie individue bestaan ​​op hierdie forum het ek net nodig om die volgende vrae te vra. 1) Is jy 'n professionele forex handelaar (dws werk vir iemand wat jy hoef te uitslae behaal vir jou werk te behou) 2) Wat stelsels, strategieë, metodes gebruik jy 3) Hoe jou gemiddelde Forex handelaar suksesvolle 4 geword) Wat het jy geleer, wat dit moontlik maak om te slaag. Ok ek vyf is die handel vir ongeveer 2 jaar voltyds, het ek letterlik honderde stelsels verhandel van oor die hele plek. Forex Factory, TSD, Baby Pips, ens, ens, om maar 'n paar. Ek kan sê dat ek m in dieselfde situasie as jy. Ek ve 'n klomp geld belê op forex programme en materiaal. Jou vrae is relevant. Ek wil graag by te dra. Wat doen jy wat daarop dui met hierdie draad Cheers As ek verander, die hele wêreld veranderinge geword Mei 2008 Status: EMPEROR 455 Posts Die talle strat en EAS wat jy probeer is die vloek van die meeste kleinhandel handelaars. Laat my 'n vraag vra: Het jy 'n vegvlieënier gespesialiseerde in seggenskap n F 16 vliegtuie wakker die volgende dag en spring in die kajuit van 'n Tornado of Mig 21 en vlieg gesien. Of het jy gesien 'n ONK Spesialis die taak van 'n ginekoloog te voer, want hy is 'n dokter. Consequentely spring van die een stelsel na 'n ander is 'n resep vir mislukking. Jy moet net twee strategieë, een vir 'n trending mark en die ander vir 'n wissel mark. Ook noodsaaklik is begrip van die huidige mark sentiment, goeie geld bestuur en die hoofde van geduld. In die tweede plek, hoe gouer kleinhandel handelaars leer dat tegniese ontleding is slegs 'n deel van die vergelyking te succcesful geword in hierdie biz op 'n langtermyn basis. Jy kan nie suksesvol in die lang termyn wees sonder die begrip van die fundies daardie prys aksie te dryf. Ons het al gehoor van die expliots van Isai Livermore of meer tans George Soros. Wat was daar geheime, eenvoudige voorspelling van toekomstige prys aksie deur fundamentele ontleding en mark sentiment. Derdens wat instituitonal handelaars het gaan vir hulle is eenvoudig in staat is om orde vloei sien en gebruik te maak van dit op die rug van 'n gesonde ontleding van die mark sentiment. Ek benodig net om die volgende vrae te vra. 1) Is jy 'n professionele forex handelaar (dws werk vir iemand wat jy hoef te uitslae behaal vir jou werk te behou) 2) Wat stelsels, strategieë, metodes gebruik jy 3) Hoe jou gemiddelde Forex handelaar suksesvolle 4 geword) Wat het jy geleer, wat dit moontlik maak om te slaag. Ok ek vyf is die handel vir ongeveer 2 jaar voltyds, het ek letterlik honderde stelsels verhandel van oor die hele plek. Forex Factory, TSD, Baby Pips, ens, ens, om maar 'n paar. Die talle strat en EAS wat jy probeer is die vloek van die meeste kleinhandel handelaars. Laat my 'n vraag vra: Het jy 'n vegvlieënier gespesialiseerde in seggenskap n F 16 vliegtuie wakker die volgende dag en spring in die kajuit van 'n Tornado of Mig 21 en vlieg gesien. Of het jy gesien 'n ONK Spesialis die taak van 'n ginekoloog te voer, want hy is 'n dokter. Consequentely spring van die een stelsel na 'n ander is 'n resep vir mislukking. Jy moet net twee strategieë, een vir 'n trending mark en die ander vir 'n wissel mark. Ook noodsaaklik is begrip van die huidige. So, wat jou punt is dan is dat ons blaf tot die verkeerde boom te kyk na hierdie bedryf denke ons kan staatmaak op 'n meganiese stelsel om dit te doen vir ons, is aanwysers alleen net nie van plan om dit te doen. Ons fokus moet wees op die voorspelling van prysbewegings deur lees nuus en moet ons op hoogte te wees met die hele wêreld gebeure wat byna seker 'n lande geldeenheid sal bewerkstellig. klink logies as dis wat jou punt is, dit is 'n bietjie soos 'n belegging in aandele, jy moet net wouldn t, tensy jy 'n rede agter so 'n belegging, 'n rede vir die prys van 'n voorraad te skuif in die toekoms van 'n invloed gebeurtenis kon sien. Consequentely spring van die een stelsel na 'n ander is 'n resep vir mislukking. Jy moet net twee strategieë, een vir 'n trending mark en die ander vir 'n wissel mark. Ook noodsaaklik is begrip van die huidige mark sentiment, goeie geld bestuur en die hoofde van geduld. In die tweede plek, hoe gouer kleinhandel handelaars leer dat tegniese ontleding is slegs 'n deel van die vergelyking te succcesful geword in hierdie biz op 'n langtermyn basis. Jy kan nie suksesvol in die lang termyn wees sonder die begrip van die fundies daardie prys aksie te dryf. Ons het al gehoor van. Goeie antwoorde, maar ek moet saamstem oor spring van die een stelsel na 'n ander, ek dink 'n oop gemoed aanvanklik verlang word en die bereidwilligheid om alle aspekte van 'n bedryf / beroep te leer. Anders sy onmoontlik om besluite te maak in die toekoms, jy het niks om iets te vergelyk of ondervinding op te stel op. Maar as jy so vriendelik om 'n voorbeeld van hoe jy sal gebruik wat jou bo gesê op 'n dag tot dag basis wanneer die handel te gee sou wees, dan id wees meer as gelukkig om te luister. Hulle het albei ten gunste termyn tendens langer volgende. wat baie mense vergeet. het beduidende drawdown tydperke. Ja ek het gekyk na die drade myself voorheen so goed. Die idee dat die tendens volgende is die antwoord is nie 'n slegte een. Het jy lees, ek weet sy oor voorrade hoofsaaklik, maar dit is 'n interessante lees. Die wat gesond metode is gebaseer op presies dit met Money Management 'n belangrike punt. Jou laaste opmerking is ook iets wat ek gestruikel oor vandag relevant, dit was 'n stelsel wat jy het om 'n maandelikse subskripsie betaal om te gebruik, sowat 150 per maand, wat my belangstelling verloor dadelik om eerlik te wees, maar dit was ongewoon om iets te vind dit het 'n jaar se rug toetse wat gewys het slegs sowat 'n 45 wen koers, met sowat 30 drawdown, maar nog steeds het gemiddeld (of beweer te) van 2000 per maand vir elke geldeenheid paar. Dit het gelyk asof hulle handel 1 baie, so daar EA s vir elke paar waar gemiddeld ongeveer 200 pitte per maand. Hulle indien handel 10 pare. So potensieel 2000 pitte per maand of 20,000 dalk terug 'n go te hê 'n ander grawe rond op daardie een. Ive gesien hoe baie van hierdie tipe produk voor, maar by nabetragting nooit een toelating tot dié soort resultate met betrekking tot die stelsel te wen koers. Aangesluit Februarie 2010 Status: Jy Don t Know What You Don t Know 111 poste by die lees van die forum en die oorweging van menings Ek probeer om in gedagte te hou 'n paar dinge. 95 van handelaars is verloorders (of hoe jy wil hierdie verslaan stat interpreteer). So reg uit die kolf ten minste 95 van die poste hier is totale bullshit (miskien selfs hierdie een). Vir diegene wat winsgewend, die deel van hulle metode met jou beteken deel van die likiditeit hulle weer voordeel uit. Watter persentasie van winsgewende handelaars is bereid om risiko hul brood en botter te e-gewilde Ook winsgewende handelaars is minder geneig om te post op 'n openbare forum as iemand wat probeer om winsgewend te word. Ek dink dit is veilig om te aanvaar baie minder as 5 van alle plakkate maak ware konsekwent wins. In my opinie, die beste wat jy kan hoop op die openbare forums is om 'n voorsmakie van inligting, van iemand wat weet wat hulle weer praat, wat die potensiaal het om jou op die regte pad te sit sonder om jou direk in hul likiditeit het. Soos reeds in die verlede gewys, enige ware rand geplaas op 'n openbare forum sal lei tot sy waardeloosheid in kort bestel. Dink na oor wat vir 'n tweede. Selfs as iemand het ná die heilige graal, deur die aard van die vraag en aanbod, sou die graal daarna nie meer bestaan ​​nie. So volgende keer as jou back-toets / vorentoe-toets / hertoets enige metode of idee afgelei van enige openbare forum, in gedagte hou jy weer waarskynlik neem advies van 'n verloorder en hulle het alreeds 'n voorsprong hulle kan deur die deel gehad het verwoes hul inligting met jou en almal anders. Daar is uitsonderings (bv: Vegas, J16), maar ek dink dit geld vir die grootste deel. Ek m nie winsgewend so neem dit met 'n korrel sout geword Februarie 2009 Status: Lid 1626 Posts Wat werk dan is dit. Breakout Swing Trend Kopvel Grid ondersteuning Weerstand spilpunte stom geluk Toss van 'n muntstuk geldbestuur 1. Beheer jou emosies (angs / gierigheid) 2. Moenie handel as jou kant is nie duidelik 3. Leer om risiko 4. beheer Ken jou kant en hoe om dit te erken 5. Sodra jou kant geskenke nie huiwer wat is jou voorsprong in die mark wat die vraag. Aangesluit September 2009 Status: Prys Aksie 469 poste by die lees van die forum en die oorweging van menings Ek probeer om in gedagte te hou 'n paar dinge. 95 van handelaars is verloorders (of hoe jy wil hierdie verslaan stat interpreteer). So reg uit die kolf ten minste 95 van die poste hier is totale bullshit (miskien selfs hierdie een). Ek m nie winsgewend so neem dit met 'n korrel sout interessante punte, maar dit is 'n 4 triljoen per dag bedryf. Selfs al het ek die Graal gevind en was besig om 1M n dag handel, sou my ambagte geen uitwerking op die mark wat so ooit, die res van die wêreld wouldn selfs geen Ek bestaan ​​t het. So ek moet met respek nie saamstem dat ek kan beïnvloed anyones likiditeit. Daar is beslis 'n vermoede deur baie dat daar 'n versteekte krag scheming agter daar rug, toe ek dink dat sy meer 'n geval dat hulle eenvoudig nie t weet hoe om handel te dryf en dus verloor. Sy baie makliker om ander te blameer vir dié mislukking as om te kyk na jouself as die probleem. Nie sê dis die geval met julle, Im net 'n algemene waarneming. Soos reeds in die verlede gewys, enige ware rand geplaas op 'n openbare forum sal lei tot sy waardeloosheid in kort bestel. Dink na oor wat vir 'n tweede. Selfs as iemand het ná die heilige graal, deur die aard van die vraag en aanbod, sou die graal daarna nie meer bestaan ​​nie. So volgende keer as jou back-toets / vorentoe-toets / hertoets enige metode of idee afgelei van enige openbare forum, in gedagte hou jy weer waarskynlik neem advies van 'n verloorder en hulle het alreeds 'n voorsprong hulle kan deur die deel gehad het verwoes hul inligting met jou en almal anders. Is dit hoe dit werk in die werklikheid As ek my magiese stelsel openbaar om honderde of duisende mense, gewen t hul volgende my sein stoot prys die manier wat ek uiteindelik ons, dit wil 10,000 mense gaan elke koop 1 kontrak van die EURUSD op die Terselfdertyd sal die prys laat optrek, sal dit nie Goed dan, hier is my magiese stelsel te koop op die 5EMA kruis van die EMA34 hoog, verkoop op die 5EMA kruis van die EMA34 laag. Ek werk voltyds en ek sporadies gebruik hierdie metode. Dit werk, afhangende van die ontleding gedoen oor waar die geldeenheid kan gaan maw basiese beginsels wat hard in woorde om te sit. Wat jy geskryf het oor Tsjeggiese, geld vir perd / hond verbintenis. 10,000 mense weddenskappe op 'n perd / hond sal dramaties verkort sy verbintenis uitbetaling prys. Hier moet jy geheimsinnig te wees. Aangesluit September 2009 Status: Prys Aksie 469 Posts Is dit hoe dit werk in die werklikheid As ek my magiese stelsel openbaar om honderde of duisende mense, gewen t hul volgende my sein stoot prys die manier wat ek uiteindelik ons, dit wil 10,000 mense gaan elke aankoop van 1 kontrak van die EURUSD terselfdertyd sal die prys laat optrek, sal dit nie Goed dan, hier te koop op die 5EMA kruis van die EMA34 hoog, verkoop op die 5EMA kruis van die EMA34 laag. Ek werk voltyds en ek sporadies gebruik hierdie metode. Dit werk, afhangende van die ontleding gedoen oor waar die geldeenheid. OK so jou hele strategie is gebaseer op Fundamentals, wanneer jy 'n idee in watter rigting 'n geldeenheid gaan, vermoedelik deur óf 'n nuusvrystelling, koerantberig of TV-nuus storie, jy betree met die kruis van 'n 5/34 EMO in die rigting you suspect prys sal gaan. OK so volgende vraag. Het jy 'n gunsteling geldeenheid paar en hoe laat raam beskou jy as dit die beste op. Baie eenvoudige strategie, maar hey, ek sal kyk na enigiets. So van wat jy sê jou nie in diens geneem om geld te maak met behulp van hierdie tipe strategie, dit is net een wat jy gebruik om toegang te bevestig nadat jy fundamentele inligting versamel het. Wel die nuus moet die sleutel tot hierdie strategie as Im seker wees dat as jy het 'n eenvoudige EA om handel te dryf in-en uitgang op 'n EMO steek jou rekening sal uitput teen 'n vinnige tempo langtermyn. Cheers Dankie vir die insette, waardeer dit.


No comments:

Post a Comment